به همه خواهم گفت...

به همه خواهم گفت...

به نسیمی که گذر خواهد کرد

به پرستو که همی ترک کند خانه خویش

به شرابی که به پیمانه تو میرقصد و تو را مست کند شب همه شب

من به آن کوچه که تو میگذری

کوچه هایی که پر از خاطره است

به همه خواهم گفت:

                                 که تورا دارم دوست

                                                         که تورا دارم دوست 

                                                                          که تورا دارم دوست.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با کفشهای ورنی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://3436.blogsky.com

سلام


شعرت حرف نداشت

افرین .......افرین

به من سر بزن و هر وقت اپ کردی بگو میخوام از خوندن شعرهات لذت ببرم


شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد