آرام دل

نمی خوام بگی کی از راه می رسی

 واسه من امید اومدن بسه

قصد جادو ندارم، خدا نخواد

 دست عاشقا به هم نمی رسه

خیلی وقته فاصله میون ما

 با دو خط نامه دیگه پر نمی شه

اما عشقی که مقدسه،بدون

 حس تاریک تنفر نمی شه

من دلم این روزا خیلی روشنه

 یه کمی سخته ولی دووم بیار

درد دوری و بریز تو بغضتو

بشکن و غصه ها رو به روم بیار

من دلم این روزا خیلی روشنه

 همه چی درست می شه مثل قدیم

می رسه دستای گرممون به هم

 انگاری یه لحظه تنها نبودیم

دیگه حرف نا امیدی رو نزن

 نگو فاصله، زمین تا خدا

خدا تو دلای عاشقاس بدون

 می گذره این دو سه روزم واسه ما

نظرات 1 + ارسال نظر
ری را جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com



سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.با تبادل لینک موافقی؟

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد